تا ۵۰٪ تخفیف خرید رپورتاژ آگهی از ۴۰۰+ رسانه
ورود به جشنواره
امکان ساخت لیست از بک‌لینک به پنل تریبون اضافه شد

منتشر شده در ۱۰ تیر ۱۴۰۳

|

امکان ساخت لیست از بک‌لینک به پنل تریبون اضافه شد

پس از اضافه‌شدن امکان ایجاد و استفاده از لیست سفید و سیاه رسانه‌ها برای ساخت کمپین رپورتاژ آگهی، حالا این امکان برای ساخت کمپین‌های بک‌‌لینک به پنل تریبون اضافه شده است.

کاربران می‌توانند لیستی از رسانه‌هایی که قصد خرید بک‌‌لینک از آن‌ها دارند را در یک لیست گردآوری کنند تا در زمان ساخت کمپین‌های بک‌‌لینک با فعال کردن آن لیست، بک‌‌لینک‌های مدنظر خود را به آسانی از آن انتخاب کنند.

به‌علاوه اگر کاربران قصد خرید بک‌لینک از رسانه‌های خاصی را نداشته باشند و بخواهند در زمان ساخت کمپین بک‌‌لینک آن‌ رسانه‌ها نمایش داده نشوند، می‌توانند این رسانه‌ها را در لیستی از نوع سیاه جمع آوری کنند. در این حالت در زمان ساخت کمپین بک‌لینک می‌توان با فعال کردن این لیست سیاه، تمام رسانه‌ها را به جز رسانه‌های موجود در این لیست مشاهده کرد.

برای ساخت لیست بک‌لینک می‌توان مانند فرآیند ساخت لیست از رپورتاژ آگهی، از دو روش اقدام کرد.

فرآیند ساخت لیست بک‌لینک در پنل تریبون

در روش اول می‌توانید از منوی سمت راست پنل تریبون وارد بخش «لیست‌ها» شوید و «لیست بک‌‌لینک» را انتخاب کنید. سپس نام و نوع لیست را تعیین‌ و توضیحات و تگ‌های پیشنهادی خود را وارد کنید. سپس با ورود به لیست ساخته شده روی دکمه «افزودن وبسایت» کلیک کرده و رسانه‌های خود را «جستجو و انتخاب» کنید یا با بارگذاری فایل اکسل، رسانه‌ها را در لیست خود داشته باشید.

فرآیند ساخت لیست بک لینک در پنل تریبون

هم‌چنین هنگام ساخت کمپین بک‌لینک می‌توانید روی دکمه «افزودن به لیست» کلیک کنید تا رسانه موردنظر را به لیست از پیش ساخته‌شده خود اضافه کنید یا در صفحه بازشده لیست جدیدی بسازید و رسانه را به آن اضافه کنید.

در کنار مزایای ساخت لیست بک‌لینک برای کاربران، امکان اشتراک‌گذاری این لیست‌ها می‌تواند به انتقال دانش و معرفی رسانه‌ها به همکاران و سایر متخصصان کمک کند.

امکان ساخت لیست رپورتاژ آگهی و بک‌لینک، ساخت کمپین‌ در پنل تریبون را بسیار آسان کرده است.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *