وبینار «نگاه تحلیلی و کاربردی به داده‌های دومین گزارش روابط عمومی تریبون»
ثبت نام رایگان

منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۴۰۳

|

در مراسم فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف از تریبون تقدیر شد

مراسم فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در روز پنجشنبه ۱۴ تیر، در سالن جباری واقع در این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم از «آرمان صفایی» مدیر عامل شرکت تریبون به‌عنوان حامی این مراسم تقدیر و تجلیل شد.

«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی»، رئیس بنیاد ملی نخبگان ضمن تبریک و تهنیت به دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف، به نقش پدران و مادران آن‌ها تاکید داشت و گفت: «حامیانی چون پدرها و مادرهای دانشجویان باعث می‌شوند تا استعدادهای ویژه در کشور پرورش یافته و در بهترین دانشگاه صنعتی ایران تحصیل کنند.»

رئیس بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اهمیت مام وطن و در خصوص تقدس خاک ایران افزود: «خاک وطن از بین خاک‌های دنیا، مقدس‌ترین است. امروز به دانشجویان می‌گویم کشورمان ایران را با تمام دردها و رنج‌های آن دوست داشته و برایش زحمت بکشید؛ زیرا که وطن، دومین مادر ما است.»

«دکتر عباس موسوی»، رئیس دانشگاه شریف در این مراسم بیان کرد: «به تمام دانشجویانی که امروز در اینجا حضور دارند تا فارغ‌التحصیلی خود را در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور ایران جشن بگیرند تبریک میگویم. یکی از توصیه‌های من به این دانشجویان این است که از تجربیات گذشته خود بهره برده و با شجاعت و اعتماد به نفس به راه خود ادامه دهید.»

او ضمن تشکر از خانواده‌های دانشجویان ادامه داد: «خانواده‌های دانشجویان نیز بهترین فرصت را فراهم کرده تا فرزندانشان از بهترین تحصیلات بهره‌مند شوند. به تمام والدین دانشجویان تبریک می‌گویم و امیدوارم جوانان این سرزمین همیشه در راه علم قدم بردارند.»

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *