الان رپورتاژ بخر، بعدا پرداخت کن
اطلاعات بیشتر
خرید اعتباری از تریبون با یکتاپی

به‌ روزرسانی شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

|

الان از تریبون خرید کن، بعدا پرداخت کن

امکان خرید اعتباری (BNPL:Buy Now, Pay Later) از پلتفرم تریبون به‌ کمک سرویس اعتباری یکتاپی فراهم شد.

دریافت اعتبار سریع و آسان، پرداخت منعطف و افزایش قدرت خرید از جمله مزایای یکتاپی است که حالا شامل خرید از تریبون می‌شود. کاربران تریبون از این پس می‌توانند بدون نیاز به ضامن و پرداخت سود از تمام محصولات تریبون به‌شکل اعتباری خرید کنند.

چرا خرید اعتباری از تریبون یک مزیت محسوب می‌شود؟

فشارهای اقتصادی که چندین سال است به بخش‌ جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارها در ایران تبدیل شده است، فضا را برای رقابت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط محدود کرده است. داده‌های سومین گزارش جامع سئوی تریبون نشان می‌دهد، ۴۱درصد از متخصصان سئو، «سخت‌ترشدن رقابت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط» را سومین تهدید بزرگ این حوزه در دو سال آینده می‌دانند. به‌علاوه، «ناکافی‌بودن بودجه اختصاص داده‌شده به سئو» نیز سومین چالش بزرگ‌ متخصصان سئو در سال ۱۴۰۲ بوده است. محدودیت بودجه تنها در حوزه سئو چالش‌برانگیز نبوده است. تحقیقات بازار تریبون نشان می‌دهد بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ نیز به «محدودیت‌های بودجه» اختصاص داشته است.

در این شرایط امکان خرید اعتباری از پلتفرم تریبون، که بخشی از بودجه روابط عمومی و مارکتینگ کسب‌وکارهای مختلف را به خود اختصاص می‌دهد، می‌تواند به خرید بیشتر و مدیریت نقدینگی کمک کند. با این امکان جدید، می‌توانید بدون دغدغه مالی سبدهای خرید خود را بزرگتر و کمپین‌های سئو و روابط عمومی موثرتری را اجرا کنید.

شرایط خرید اعتباری از تریبون چیست؟

هر فرد حقیقی و حقوقی می‌تواند براساس اعتبارسنجی خود در سرویس خرید اعتباری یکتاپی، از تریبون به‌شکل اعتباری خرید کند.

کاربران تریبون می‌توانند تمام خرید خود را به‌شکل اعتباری انجام دهند، یا بخشی از خرید خود را به‌شکل اعتباری انجام دهند.

پس از انجام خرید اعتباری از تریبون، می‌توانید مبلغ خرید خود را در ۴ قسط و در طول ۳ ماه پرداخت کنید.

میزان خرید اعتباری براساس اعتبارسنجی انجام شده در سرویس یکتاپی تعیین می‌شود. همچنین با ضمانت چک، می‌توانید بیشتر از اعتبار تعیین‌شده از تریبون خرید اعتباری انجام دهید. در این حالت باید تصویر چک ضمانت را در سایت یکتاپی بارگذاری کنید، در صورت بی‌نقص بودن چک، از شما درخواست می‌شود آن را ارسال کنید و پس از انجام فرآیند‌های مربوطه کیف‌پول یکتاپی شما شارژ می‌شود. سپس

در زمان خرید از پلتفرم تریبون می‌توانید به‌اندازه اعتبار یکتاپی، خرید انجام دهید.

نحوه خرید اعتباری از پلتفرم تریبون

پس از ساخت کمپین رپورتاژ آگهی، بک‌‌لینک، لینک پرومکس و محتوا در پلتفرم تریبون، روی دکمه «ادامه فرآیند» کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید. در صفحه باز شده «پرداخت با یکتاپی» را انتخاب کنید و وارد سایت یکتاپی شوید.

نحوه خرید اعتباری از پلتفرم تریبون

ثبت‌نام اولیه را انجام دهید و اعتبارسنجی شوید. در این حالت نتیجه اعتبارسنجی بلافاصله به شما نمایش داده می‌شود و کیف‌پول یکتاپی شما شارژ می‌شود.

خرید اعتباری از پلتفرم تریبون با یکتاپی

پس از آن با انتخاب «پرداخت با یکتاپی» در صفحه پرداخت پلتفرم تریبون، می‌توانید بدون واریز وجه خرید خود را انجام دهید و در ۳ ماه آینده در ۴ قسط پرداخت کنید.

گفتنی است براساس قانون، خرید با اعتبار یکتاپی شامل مالیات می‌شود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *