تا ۵۰٪ تخفیف خرید رپورتاژ آگهی از ۴۰۰+ رسانه
ورود به جشنواره
امکان ساخت لیست رسانه با بارگذاری فایل اکسل در پنل تریبون

منتشر شده در ۱۰ تیر ۱۴۰۳

|

امکان ساخت لیست رسانه با بارگذاری فایل اکسل در پنل تریبون

در جدیدترین تغییرات پنل تریبون امکان بارگذاری فایل اکسل برای ساخت لیست از رسانه‌ها فراهم شد.

پس از اضافه‌شدن امکان ساخت لیست سفید و سیاه به پنل تریبون، کاربران در کنار استقبال از این امکان جدید درخواست داشتند امکانی فراهم شود تا بتوانند فهرست‌ رسانه‌هایشان در فایل اکسل را در لیست‌رسانه بارگذاری کنند. تیم محصول تریبون با توجه به نیاز کاربران، این امکان را فراهم کرده است.

برای این کار کافی است از منوی سمت راست پنل تریبون وارد بخش «لیست‌ها» شوید و پس از تعیین نوع لیست (سفید و سیاه)، نام و تگ‌های موردنظر، با کلیک روی دکمه «ادامه» وارد صفحه افزودن رسانه‌ها شوید. در این صفحه پس از کلیک روی دکمه «افزودن وبسایت» می‌توانید رسانه‌های مدنظرتان رو جستجو و انتخاب کنید یا با انتخاب گزینه «آپلود اکسل»، فایل اکسل خود را بارگذاری کنید.

ساخت لیست رسانه با بارگذاری فایل اکسل در پنل تریبون
با انجام این کار به‌جای جستجو و انتخاب رسانه‌های موجود در فایل اکسل‌تان، می‌توانید تمام رسانه‌های فایل اکسل خود را در پنل تریبون در یک لیست پیش‌روی خود داشته باشید و به‌راحتی کمپین رپورتاژ آگهی یا بک‌‌لینک بسازید.

در ماه‌های گذشته، تریبون در برای آسان‌سازی ساخت کمپین‌های رپورتاژ آگهی فارسی و بک‌ لینک، امکان ساخت و اشتراک‌گذاری لیست رسانه‌ها را به پنل این محصولات اضافه کرد. کاربران با این امکان جدید می‌توانند رسانه‌های مطلوب‌شان را در یک لیست به‌نام «لیست سفید» قرار دهند.

به‌علاوه اگر به‌شکل کلی قصد انتشار رپورتاژ آگهی یا خرید بک‌لینک در برخی رسانه‌ها را نداشته باشند، می‌توانند آن‌ها را در «لیست سیاه» قرار دهند. در این حالت با فعال کردن لیست سیاه، رسانه‌های موجود در آن لیست به کاربران نمایش داده نمی‌شود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *