الان رپورتاژ بخر، بعدا پرداخت کن
اطلاعات بیشتر
قابلیت بروزرسانی رپورتاژ آگهی

به‌ روزرسانی شده در ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

|

قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده به تریبون اضافه شد

تریبون در ادامه مسیر بهبود محصولات و خدمات خود، قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده را به پنل محصول رپورتاژ آگهی اضافه کرد.

امکان ایجاد تغییر در متن رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده، همواره دغدغه‌ متخصصان سئو و روابط عمومی بوده است. نیاز به اضافه‌کردن اطلاعات جدید به خبرهای قدیمی و حساسیت و رویکرد مثبت گوگل به به‌روزرسانی محتواها، درخواست‌ها برای توسعه قابلیت به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده را سمت تریبون آورد. حالا با اضافه‌شدن این قابلیت جدید، با به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌ها قدیمی تنها چند کلیک فاصله دارید.

تریبون پیش‌تر برای تسهیل انتشار رپورتاژ آگهی و پیگیری‌ها مرتبط با آن، امکان «اعلام مغایرت» را به پنل رپورتاژ آگهی اضافه کرده بود. امکانی که به‌ کسب‌وکارها کمک می‌کرد مطابقت نداشتن دقیق رپورتاژ آگهی منتشرشده با فایل بارگذاری‌شده‌ را، بدون نیاز به ثبت تیکت یا برقراری تماس تلفنی، در پنل تریبون گزارش کنند. اما امکان به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی به کسب‌وکارهایی کمک می‌کند که رپورتاژ آگهی‌های‌شان بدون نقص منتشر شده است و حالا نیاز دارند با اطلاعات جدید متن رپورتاژ آگهی‌های قدیمی را به‌روزرسانی کنند.

نحوه به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده

پس از انتشار رپورتاژ آگهی، اگر به اعمال تغییرات در رپورتاژ آگهی خود تمایل داشتید، می‌توانید از بخش «سفارش‌های من» محصول رپورتاژ را انتخاب کنید. در صفحه بازشده، با کلیک روی سه‌‌نقطه موجود در بخش عملیات هر رپورتاژ، گزینه «به‌روزرسانی رپورتاژ» به شما نمایش داده می‌شود.

نحوه به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده در پنل تریبون

با کلیک روی «به‌روزرسانی رپورتاژ»، وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن می‌توانید «شرح درخواست» را در بخش درنظر گرفته‌شده وارد کنید و فایل مرتبط با آن درخواست را بارگزاری کنید. اگر بیش از یک مورد درخواست برای به‌روزرسانی متن رپورتاژ آگهی داشته باشید، می‌توانید روی دکمه «به‌علاوه» تعبیه شده در پایین بخش فایل ضمیمه» کلیک کنید تا درخواست‌ جدیدی را ثبت کنید.

قابلیت جدید به‌روزرسانی رپورتاژ آگهی‌های منتشرشده در پنل تریبون

پس از ثبت درخواست، رسانه درخواست شما را بررسی می‌کند و متناسب با آن قیمتی را پیشنهاد می‌دهد. در صورت موافقت شما و پرداخت آن هزینه، ویرایش موردنظرتان در محتوا انجام می‌شود.

عضویت در خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک‌گذاری‌:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *